Potražite nas na društvenim mrežama ;-)   Kadrovi iz školskog života...

Školska televizija!

Školska knjižnica
I ove godine čitamo mi, u obitelji svi!
Autor: Ljiljana Kostić, 8. 11. 2016.

Naša školska knjižnica i ove godine uključit će se u projekt "Čitamo mi, u obitelji svi"!

Naša školska knjižnica i ove godine postaje dio nacionalnog projekta za poticanje čitanja "Čitamo mi, u obitelji svi" koji se provodi u trećim razredima. Svaka škola po vlastitom odabiru među preporučenim naslovima bira 8 naslova zanimljivih knjiga od kojih su neke namijenjene djeci, neke roditeljima, a neke cijeloj obitelji. Odabrane knjige čine knjižničnu naprtnjaču koja tijekom drugog polugodišta putuje od učenika do učenika. Svake srijede učenik koji je donio naprtnjaču u školu ima prigodu u nekoliko minuta drugim učenicima prepričati sve lijepo i zanimljivo što mu se dogodilo tijekom proteklih nekoliko dana kada su u njegovoj obitelji svi članovi/ce čitali knjige iz knjižnične naprtnjače. Svaki petak naprtnjaču dobiva drugi učenik/ca. U knjižničnoj naprtnjači nalazi se, osim knjiga, i bilježnica u koju učenici sa svojim ukućanima upisuju doživljaje.

Provedbom ovog projekta roditeljima se skreće pozornost na važnost svladavanja tehnike čitanja, motivira ih se i upućuje kako da pomognu svojoj djeci u svladavanju tehnike čitanja, senzibilizira ih se za sklonost školskoj knjižnici i školskom knjižničaru.

Knjižničarka je na prvom roditeljskom sastanku 3. b razreda kroz kratku prezentaciju predstavila roditeljima projekt i dala im upute za sudjelovanje. Roditelji su oduševljeni idejom i svi jedva čekaju da projekt započne. Učiteljica Jasna Đ. i knjižničarka Ljiljana će uskoro odabrati knjige koje će biti dio naše naprtnjače i nakon božićnih praznika započinjemo s našom čitalačkom pustolovinom!

Priloženi dokumenti:
Citamo_mi,_u_obitelji_svi-brosura1.pdf (519.29 KB)