« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
IZVJEŠĆE SA ŽSV ZA RAVNATELJE ISTARSKE ŽUPANIJE
TEMA: CJELOVITA KURIKULARNA REFORMA
Županijsko stručno vijeće na temu „Cjelovita kurikularna reforma“ za ravnatelje osnovnih škola Istarske županije održano je u Višenamjenskom prostoru Osnovne škole – Scuola elementare Rivarela Novigrad 26. svibnja 2015. godine.
U radu vijeća sudjelovalo je 40 ravnatelja Istarske županije. U plenarnom dijelu upoznala sam kolege ravnatelje s ciljevima i planiranim tijekom provedbe Cjelovite kurikularne reforme. Drugi cilj je stvaranje uvjeta za intenzivniju dvosmjernu komunikaciju između provoditelja reforme i baze, ali i između članov Međužupanijskih i Županijskih stručnih vijeća. Posebno važan cilj stručnog usavršavanja posvećenog kurikularnoj reformi u ovoj i godinama koje slijede jest osposobljavanje svih odgojno-obrazovnih radnika, prije svega za razumijevanje usvojenih i planiranih kurikulmskih i drugih dokumenata, kako bi se mogli aktivno uključiti u rad stručnih radnih skupina te u javnu raspravu. Srednjoročni cilj je osposobljavanje i pripremanje odgojno-obrazovnih radnika za eksperimentalnu primjenu, a potom i cjelovitu implementaciju kurikulumskih dokumenata. Dugoročni cilj, koji je ujedno važna mjera iz Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, jest stvaranje mreže za podršku u izradi kurikulumskih dokumenata i u Cjelovitoj kurikularnoj reformi.
U drugom dijelu stručnog vijeća odražene su dvije radionice:
Ključni pojmovi iz Strategije. Radionica je trajala 70 minuta.
Dobrobit cjelovite kurikularne reforme. Radionica je trajala 40 minuta.
Zaključak:
Cilj i smisao ovakvog stručnog usavršavanja i informiranja odgojno – obrazovnih radnika o Cjelovitoj kurikularnoj reformi dobro je osmišljen i u potpunosti ostvaren. Svi prisutni ravnatelji aktivno su sudjelovali i međusobno surađivali u radu radionica i na taj se način najbolje upoznali s procesom kurikularne reforme. Očekivanja svih sudionika i moje osobno u potpunosti su ispunjena.
Voditeljca ŽSV za ravnatelje Istarske županije
Davorka Parmač, prof.