« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Svjetski dan čitanja naglas
Na datum 2.2.2022. diljem svijeta obilježen je Svjetski dan čitanja naglas (World Read Aloud Day). Proslava Svjetskog dana čitanja naglas ima cilj pokazati svijetu kako pravo na čitanje i pisanje pripada svima bez obzira na to gdje i u kojima uvjetima žive, rade, odrastaju i školuju se. Djeca i odrasli širom svijeta, slaveći moć riječi kreiraju društvo koje će omogućiti svakom, baš svakom djetetu pravo na obrazovanje te pristup knjigama i tehnologiji. Čitanje naglas razvija vještinu slušanja, obogaćuje rječnik, potiče pamćenje i lakše učenje.
2.b razred naše škole uključen je u eTwinning projekt „Uz čitanje riječi rastu“ kroz koji promičemo čitanje, razvijamo čitalačke vještine učenika, potičemo radost čitanja i interes za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga. Upravo zato taj dan ima posebnu vrijednost za 2.b, te su stoga učiteljica Jasna i knjižničarka Ljiljana odlučile sa razredom obilježiti Svjetski dan čitanja naglas na nešto drugačiji način. Naime, upravo tijekom tog tjedna 2.b razred bio je u preventivnoj izolaciji pa se proslava preselila „na mrežu“.
Knjižničarka je uz pomoć učenika 6.b razreda Eme Bubola i Branimira Mandžuke snimila zvučnu slikovnicu „Čarolija knjižnice“ popraćenu ilustracijama iz slikovnice te izradila kviz o knjigama i knjižnici.
Učiteljica Jasna osmislila je niz zanimljivih zadataka posvećenih čitanju.
Prvi zadatak je bio izabrati bilo koju priču, pjesmu, bajku, igrokaz, strip i pročitati nekome naglas. Mogli su čitati nekome od ukućana, kućnim ljubimcima ili plišancima :). Nakon izvršenja zadatka učenici su učiteljici poslali svoje fotografije ili snimke čitanja.
Drugi zadatak je bio u pisanku napisati zašto su izabrali taj tekst te ilustrirati pročitano.
Treći i posljednji zadatak bio je pročitati izabrani tekst na drugačiji način (glasno se smijući, pjevajući, hodajući, radeći čučnjeve, njišući se itd.).
Učenicima su se zadaci jako svidjeli stoga su i uradci bili različiti i zanimljivi.