« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
"Lektira u vrećici"
Malo drugačija obrada lektire u 4.a razredu
Poticanje dječje kreativnosti je iznimno važno, i toga su svjesni i učitelji u RIVARELI. Učiteljica Aleksandra Krt odlučila je lektiru, česti kamen spoticanja u nastavi hrvatskog jezika, obraditi na malo drugačiji način – koristeći papirnate vrećice. Tzv. "Lektira u vrećici" je metoda obrade lektire koja aktivira učenike na rad kod kuće, a rezultate svog rada potom prezentiraju na satu lektire. Očekivano, prvi korak je da pročitaju lektiru u zadanom roku, te potom nabave papirnatu vrećicu. Prednju stranu vrećice oslikaju kao naslovnicu pročitanog djela ("Emil i detektivi"), a na stražnjoj napišu kratki sadržaj djela.
Glavni zadatak učenika je da u papirnatu vrećicu stave 10 predmeta koji imaju veze s pročitanom knjigom. Tijekom prezentiranja svog rada učenici iz vrećice izvlače predmete koje su u nju stavili i objašnjavaju zašto baš taj predmet zaslužuje svoje mjesto u njihovoj vrećici, i kakve veze ima s pročitanom knjigom. Učenici 4.A razreda s oduševljenjem su prihvatili ovaj zadatak, a fotografije njihovih "lektira u vrećici" možete pogledati u galeriji slika.