« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Uvijek drugačije u 4. a!
Učenici 4. a razreda svim školskim zadacima i aktivnostima predviđenima Godišnjim kurikulumom i Planom i programom rada škole pristupaju na iznimno inovativan i kreativan način. Uvijek željni stjecanja novih znanja, vjeruju da je znanje moć i propusnica u nove neistražene svjetove. Znaju naši akavci četvrtaši da se istinski trud uvijek nagrađuje, a predanost i izvrsnost u radu posebno vrednuje. Zato svakom zadatku pristupaju originalno stvarajući maštovite radove u raznim područjima dječjeg izražavanja. Bez obzira na nastavne predmete, rezultat je uvijek neočekivan, plesni, reperski, pjesnički, lutkarski, rokerski. Na satu hrvatskog jezika predstavljaju se akrostihom, matematičke zadatke u tren pretvore u rep izvedbu, a dan jabuka u pravi festival jabuka u svim nastavnim predmetima; jabuka se kotrljala u nastavi hrvatskog jezika u pravim lutkarskim predstavama, na satu razrednika s prigodnom glazbenom podlogom za jabučni performans, nastavi prirode i upoznavanju s osnovama jabuka. Međunarodni dan mira pretvore u pravu izložbu peace simbola kolaž tehnike, a jesen Srebrenku dočekali su u krošnji srebrno svjetlucavih listića cvijeta srebrenke, a zatim prepoznavali prave i neprave jesenske plodove. U slatkom danu pretvorili su učionicu u slastičarnicu, a Dječji tjedan bio je pun zabave, igre i naravno učenja u zabavnom kvizu s pitanjima kao što su: Od kojeg ploda nastaju kokice?, Tko je zvao Ježurku Ježića na ručak?, nabroji 3 dijela tijela na tri slova, Koje tri boje čini njemačka zastava?, Tko su vegetarijanci?, Koje je prvo svjetlo na semafor?...
Reći će neki: „Pa oni imaju svaki tjedan Novigradsko proljeće u svom razredu!“ I neće puno pogriješiti jer se ista tema interpretira u gotovo svim predmetima raznim tehnikama i oblicima izražavanja; pokretom, slikom, zvukom, riječju…. Rezultat se ne vidi samo na panoima učionice, u power point prezentacijama, radovima u različitim digitalnim alataima, snimljenim videoradovima, razrednim izložbama, plesnim i pjevačkim nastupima, dramskim uprizorenjima…rezultat se najbolje vidi na zadovoljnim licima učenika 4. a razreda i njihove učiteljice Aleksandre Krt.