Danas: 5

Potražite nas na društvenim mrežama ;-)   Kadrovi iz školskog života...

Školska televizija!

Vijesti iz Rivarele
Na raznim natjecanjima
Autor: Sanja Pilat Federici, 15. 3. 2019.

Svako je drugo polugodište pravi izazov za sve učenike koji se svojim znanjem ističu u pojedinim nastavnim programima i s velikim očekivanjima sudjeluju na školskim natjecanjima. Ove su  godine učenici prijavili školsko natjecanje iz sljedećih programa:  LiDraNo, engleski i talijanski jezik, matematika, geografija, tehnička kultura i vjeronauk, a najbolji su bili pozvani na višu razinu, na županijska natjecanja.

Na međuškolsku razinu LiDraNo, smotru literarnog, dramskog i novinarskog stvaralaštava poslani su literarni radovi dvoje učenika; Branimira Mandžuke (3. b) ''Naša knjižnica'' i Rajne Klaj (7. r.) '' Zašto volim svoju školsku knjižnicu''. Stihovi mladog pjesnika Branimira upućeni su na županijsku razinu, a rezultati se još čekaju.

Deset učenika osmih razreda sudjelovalo je na školskom natjecanju iz engleskog jezika, a najbolje rezultate postigli su Rene Babić, Emili Peer i Ivan Tin Vučić.  Nezaobilazno školsko natjecanje je ono iz talijanskog jezika. Ovogodišnje je natjecanje okupilo šestero učenika osmih razreda, a najbolji uspjeh postigli su Martina Dujak i Lion Radešić: Martina i Lion bili su  pozvani   u Buzet na županijsko natjecanje gdje   je Martina osvojila 4. mjesto.

Da matematika  nije bauk u našoj školi, potvrdilo je devetero matematičara;  šestero učenika petih razreda, dvoje iz sedmih razreda i jedna učenica osmog razreda. Na županijskom natjecanju u Puli krajem veljače školu su predstavili; Lucas Fabac ( 5. razred), Borna Mandžuka ( 7. razred) i Martina Dujak ( 8. razred). Najbolji rezultat, 3. mjesto, ostvario je Lucas Fabac.

Natjecanje iz tehničke kulture provodi se za učenike 6. razreda u sklopu natjecanja mladih tehničara Republike Hrvatske. Na ovogodišnjem 61. natjecanju mladih tehničara na školskoj razini sudjelovalo je troje šestaša koji su nakon teorijskog dijela imali zadatak, prema zadanoj tehničkoj dokumentaciji,  izraditi pojednostavljeni jednostrešni krov. Najbolji rezultat na pismenom dijelu natjecanja, ali i najbolju spretnost i vještinu u izradi krovne konstrukcije  pokazala je Sara koja je bila pozvana na županijsku razinu natjecanja.  Vjeronaučnoj olimpijadi, školskom natjecanju iz vjeronauka pristupilo je četvero učenika 8. razreda  i jedna učenica 7. razreda.

I za kraj, natjecanje iz geografije koje godinama na školskoj razini okuplja najveći broj učenika.  Tako je bilo i ove godine. Najbrojniji natjecatelji bili su petaši, njih šestero. Po četvero učenika natjecalo se iz šestih i sedmih razreda, a iz osmih razreda dvije učenice. Na županijsko natjecanje 18. 3. u Pazin pozvano je troje naših geografa; Iva Hrnčić i Borna Mandžuka  iz sedmog razreda i Petra Ponjavić iz osmog razreda.

Svim učenicima i njihovim voditeljima čestitamo na postignutim rezultatima, a u daljnjem radu želimo puno zabave, upornosti i uspjeha!