Potražite nas na društvenim mrežama ;-)   Kadrovi iz školskog života...

Školska televizija!

Obavijesti i najave
Festival slikovnica "Ovca u kutiji"
Autor: Ljiljana Kostić, 10. 9. 2019.

Predavanje i kreativna radionica za naše učenike u sklopu četvrtog Međunarodnog festivala slikovnica "Ovca u kutiji".

Četvrtu godinu zaredom naše učenice i učenici imat će priliku biti dio festivalskog programa Međunarodnog festivala slikovnica "Ovca u kutiji" u organizaciji  Knjige u centru, Gradske knjižnice Pazin i Hrvatskog čitateljskog društva.

Učenici 4. razreda sudjelovat će na književnom susretu/radionici „Slikovnica u gostima“ pod vodstvom Borisa Kralja i Snježane Babić Višnjić.

Radionica će se održati u srijedu, 11.9.2018. u 8 sati.

Zahvaljujemo Gradskoj knjižnici Novigrad-Cittanova koja nas svake godine uključuje u zanimljive festivalske aktivnosti!

Više o voditeljima:

Boris Kralj rođen je u Zagrebu, školovanje ja završio u Križevcima, a trenutno živi u Koprivnici. Radijski je voditelj i urednik emisija za djecu vrtićkog i školskog uzrasta pa na taj način već nekoliko godina aktivno sudjeluje u promociji znanja i uspjeha djece u nastavnim i izvannastavnim aktivnostima na području Koprivničko-križevačke županije, a i šire. Upravo mu se kroz posao i javila ideja za pisanjem i ilustriranjem slikovnica. Naime, jedna od rubrika u dječjoj emisiji „Različak“ nosi naziv Priča za malene, što je autora potaknulo na to da napiše priču o dva šumska prijatelja, ježu i zecu, iz koje je nastala prva slikovnica, „Mali jež i zeko“, koju su djeca odlično prihvatila. Dokaz tomu je i izbor ove slikovnice među prvih pet u Hrvatskoj prema ocjeni dječjeg žirija na festivalu „Ovca u kutiji“ 2016. godine. U slobodno vrijeme autor se bavi slikarstvom, te je imao nekoliko samostalnih i sudjelovao u nekoliko skupnih izložbi. Rad s djecom, njihova mašta i kreativnost pravi su izvor inspiracije pa Boris Kralj aktivno priprema nova izdanja slikovnica, a jedna od njih je upravo ova pod naslovom „O mački, ribi i ostalima“, po izboru dječjeg žirija dobitnica je nagrade ‘Ovca u kutiji’ 2018, koja se tradicionalno dodjeljuje najboljoj hrvatskoj slikovnici od 2005. godine u sklopu međunarodnog sajma knjiga Interliber.

Snježana Babić Višnjić rođena je 1969. godine u Zagrebu. Diplomirala 1995. godine na Filozofskom fakultetu u Zagrebu hrvatski jezik i južnoslavenske filologije. Napisala je i objavila niz romana za djecu i mlade.Te su knjige, pokazalo se na mnogim susretima s čitateljima, pronašle svoj put do malih i odraslih čitatelja i popularne su jer im je poruka univerzalna. Inspirirana svojom djecom.Također piše poeziju i kratke priče. Potpredsjednica je Hrvatskog društva književnika za djecu i mlade gdje je urednica tiskanih izdanja, te članica Društva hrvatskih književnika.